MERIT
01logo01logo

Explikace symbolu

 

Letité logo firmy silně potřebovalo modernizovat a klient projevil odvahu zavedenou značku kompletně předělat. Záměrem bylo nalézt elegantní a zároveň dostatečně silný symbol. Hledal jsem logo pro technologogickou IT firmu, které ale bude mít příjemně měkké a  “lidské” vyznění. Oblé křivky a kruh jsou elementy, které prostupují textovou částí loga a dále i celým vizuálním stylem. Šli jsme zde cestou “deštníkové” značky. Zvolený symbol spojuje logo Meritu a jeho dceřinných společností Datacentrum Moravia a Metropolitní síť Olomouc. 

02explikace02explikace

Korporátní barevnost a písmo

 

Hlavní korporátní barvou ke zelenomodrá v kombinaci s odstíny šedi. Vizuální styl oživuje i definovaný gradient do doplňkové fialové. Jako firemní písmo jsem zvolil osvědčený font Proxima Nova v několika řezech.

03barvyapisma03barvyapisma

Složky / hlavičkový papír / vizitky

slozky_f2slozky_f2

Sada piktogramů

Firemní brožura

07_katalog207_katalog2
08_stranky08_stranky

Polep vozového parku / nátěr budovy / signmaking

Webová prezentace

09_web09_web

Cílem kampaně bylo upozornit na novou tvář Meritu jakožto tradičního partnera a zaměstnavatele v regionu. Billboardová a cityboardová kampaň probíhala po dobu jednoho měsíce na celém území Olomouce.

MERIT – KOMPLETNÍ VIZUÁLNÍ IDENTITA

Firma Merit Group, a.s. je tradičním hráčem na poli informačních technologií a komunikace na Moravě. Její historie sahá až k počátkům podnikání u nás. Dnes je z ní silný, spolehlivý dodavatel, partner, ale i zaměstnavatel v regionu. Jediné, co neodpovídalo progresivitě a úspěchům firmy, byla jeji vizuální prezentace. Obstarožní logotyp a web prostě již nebudily dojem firmy, která se 25 let drží na technologické špici. Rostoucí firma navíc potřebuje mladé schopné lidi a i z tohoto hlediska byla původní tvář společnosti bariérou.

Cílem bylo tedy prezentaci firmy radikálně omladit a zmodernizovat. Vedení navíc projevilo odvahu na opravdu důslednou přeměnu. Součástí rebrandingu bylo vytvoření zkrácené obchodní značky Merit a sjednocení grafické identity s dceřinnými firmami. Jedná se o moji dosud nejrozsáhlejší realizaci jednotné korporátní identity.

 

KLIENT:             Merit Group, a.s.

REALIZACE:     2017, 2018

MOJE ROLE:     designér / artdirector / vedení projektu