TENZOVÁHY

Facelift logotypu

První věcí, kterou bylo potřeba vyřešit, byla zastaralá a nepříliš vzhledná firemní značka. Zvažovali jsme jak úplně nový design tak facelift stávajícího logotypu. Nakonec jsme zvolili druhou možnost s ohledem na zachování kontinuity zavedené značky. Symbol bylo potřeba tvarově učesat a doplnit jej vhodnou typografií. Cílem bylo logo modernizovat a zvýšit jeho estetické kvality a přitom zachovat jeho původní charakter.

Důraz na detail

Facelift značky není o velkých nápadech, ale spíše o estetickém ladění a důrazu na detail. Paralelní linie prochází celým logotypem a pomáhají sjednotit symbol s typografií. Stejnou roli plní i sdílená zaoblení a zkosení v detailech.

Bez-názvu-1Bez-názvu-1

Jednotný vizuální styl společnosti

Produkty klienta nejsou svou povahou vhodné k focení. Šli jsme tedy jinou cestou. Dobrou volbou se ukázaly být 3D izometrické ilustrace. Tato vizuální zkratka umožňuje srozumitelně komunikovat nejrůznější obsahy. Vizuální styl firmy tak není samoúčelnou grafickou hříčkou, ale účinným komunikačním nástrojem s jasnými pravidly konstrukce. Materiály klienta tím také dostávají výraznou, nezaměnitelnou podobu.

vizualvizual
pismopismo
katalog1katalog1
katalog2katalog2
rolluprollup